promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

24 November 2011

c0retan hati 10 (nilainyea sebuah rindu padaku)

by incik gOogL:e

betapa bernilanyea harga sebuah rindu 
ketika mata harus mngalirkan air
dihati pintu hati rasa debar sering dtg mengetuk
ku sulamkan doa agar setiap saat dan waktu
sentiasa datang pada ku untuk aku terus mengingatmu
ku harap masih ada udara untuk ku hirup
agar sejauh mana kau hilang dan menyakiti aku
aku masih dapat bernafas dan terus "melihat" wajah dan senyum manis mu itu
walaupun hanya dibayang akal.. .
namun itu masih ku teruskan jalan yg penuh "liku" ini
bukn utk ku buktikan aku bukanlah wanita yg takut untuk jatuh cinta
namun hati ku masih setia menunggu mu 
aku masih begini dan seperti  dulu.. .
teruskan hari menikmati sepi,masih menyulam sunyi tanpa undanganMu.. .

No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya