promote sikit

Pages

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

23 March 2012

akuhanyainginkankautakdirku



by incik gOogLe





Ku tidak pernah meminta mu
 
Untuk mengasihi ku
Dan apatah lagi mengasihani ku
Juga tidak sama sekali

Kusedar sebenarnya kita tiada pertalian

Cuma satu arah serta satu tujuan
Mencari keberkatan-Nya


Aku terkenangkan

Saat manis dulu
Tak pernah kau meninggi suara
Bila bertanya

Keras hanyalah luaranku

Lembut tetap di dalam hati
Marah habis setakat itu
Tak kubiar berpanjangan

Biar aku berdiam diri

Dengan hati yang remuk redam
Kau tak usah lagi bertanya
Tak ku bersuara
 

Aku masih mampu tersenyum
Walau hati terluka
Mungkin hari ini duka untuk aku
Esok belum tentu.. .

~andaiitutakdirNyaakuhanyainginkantakdirku~

07 March 2012

kenape rindu dtg??


Tiba-tiba rindu menyerang...

saya: jangan datang!

rindu: nakkk jugakkkkk!
saya: jangannn! saya tak suka!
rindu: takk, awak perlukan saya!
saya: saya tak nakk *tapi dengan nada yang semakin kendur dan slow, ada esak di situ*
rindu: kenapa awak tak nak saya?
saya: sebab bila awak ada, saya rasa sedih, sebab awak ingatkan saya pada dia..
rindu: awak kan sayang dia,,
saya: memang saya sayang dia,,
rindu: sebab awak sayang dia lah awak perlukan saya.. kalau awak tak suka saya, maknanya awak tak sayang dia..
saya: tak takkkk, bukan macam tu..
rndu: habis tu, macamana?
saya: sebab… sebab… saya nak dia selalu dengan saya. sebab tu saya tak perlukan awak. awak tak boleh pun buatkan dia datang dekat saya sekarang.
rindu: awak, awak dengar sini --->>

' Rindu itu sangat manis bila manusia boleh merasainya, ia datang bila dua manusia berjauhan dan rindu itu melengkapkan rasa sayang yang ada antara mereka '
segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya