promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

25 November 2011

jika ini sebuah kisah

pena dan kertas by incik gOogLe

jika harus kusematkan sebuah nama
ap harus ku  namakan kisah ini??
aku kehabisan kata
segalanya tentangMU
hampir semuanya telah kutulis
lalu kuibratkan ap diriMU??
kaulah pena dan akulah kertasnyea
dan aku tahu kau tahu itu

dan kali ini aku menulis lagi
tulisan yang akan menjadi kenangan
diisi oleh sebuah nama
mungkin kata,mungkin juga tiada
kurakam untaian rindu tentang rasea sebuku hati
ku luahikan resaah hati  dlm serangkap puisi
ku himpum kenangan menghiasi alam cinta
kutulis bicra syahduMU disetiap sudut hati dan fikiranku
dalam lenggok.. .

ku pegang bayangMu ditabir sekeping potret bisu
kuintai jasadMu mendodoi mata rindu
lalu kutanam sepohon harapan dilaman hatiku
sepohon harapan tunggak sebuah cinta ku padaMu
kumengharap menjadi nyata mimpi kasih ini.. .

tidak mudah memang tidak mudah
utk memahami dunia yang sulit
tak mudah untuk melupakan
segala pedih yg tertoreh lalu
biar kukatakan ini
"ak memahami dan aku mngerti dan aku.......
MEMAAFKAN  meskipun menahan tangis dan berdoa
sehingga gerimis kekuatan kembali dalam diriku.. .

No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya