promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

15 February 2011

kwn MCM spender

hah!! 
'bale-bale'.. .mmg btol lah.. .skrng kwn mcm spender.. .mle2 jea smua ok,lma2 dah xbleyh pkai.. .
dpan pijak semut xmati.. .blakang mak aih...mcm setan!!(setan pon xmcm kaulah)




dlu susah mcm ape mukea ko,nak smpati dri org la knonnyea tuh!!
g mmpos la kau,dsar xreti bsyukur,klu aku nak ckap nak sngat aku ckap
NYESAL AKU KENAL ORG MACAM KAU LAH!!!!!


klu stakat baik dpan blakang mlut cam haprak ko g mmpos la,ko nak senang kea,ko nak gilew kea,lantak ko
lah whai perempuan!!




1 lagi yg aku pling xbleyh nak bkirea lg dgn kau blea smtnhg 2 bt aku lngsung xbleyh timea.. .
aku ingat ko kawan aku tp sbliknyea kaulah LAWAN aku.. .
mmg ptoT dri dlu aku xpcayea pompuan even aku ney pompuan.. .


mmg ADE seorang pompuan kat dunia neyh la kan yg.. .
i) sukea menagih smpati org
ii)sukea sngat mnjdi talam 2 mukea
iii)susah nak fham situasi org,nak ikot kpalea jea
iv)xdea rsea bsalah lngsung bilea dah sakitkan hati org,lagi nak bangga adea lah.. .
v)sukea sngat perasan diri tuh CUN pdahal kucing kurap lagi cantik lah whai PEREMPUAN!!!

No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya