promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

16 January 2011

love Is nothinG now~!!!!

aduhai.. .sdeyh la rsea hati.. ..mkin tuk cubea lpakan dyea mkin kuat ingatan aku utk dyea.. .
ntahlah ape yg aku harapkan adalah dyea dpat kmbli pd aku.. .
even aku sllu nmpak dyea hati aku btambah sdeyh,trsea dyea jauh sangat.. .
knapea prlu jd mcm ney.. .sgala harapan n impian aku xprnah ksampain ntah ape lah slah aku n apelah bnyak sngat aku prlu trimea dgaan.. .
aku dah xckup kuat lg rsea.. .


skrang.esok dan akn dtg hati, prasaan n fikiran aku terhadap dyea xkan pernah aku buang.. .
~andai itu takdirnyea~ aku trimea dgn redha,biarlah takdir yg mnntukan sgalanyea.. .
dan andai dyea bkan di ciptakan untuk aku,aku trima smua itu.. .


aku akn smpan sgala rsea ini slamnyea, ade yg pernah bkatea pd aku
SAYANG,KASIH dan CINTA xsemestinyea akn bersama dan xsemestinyea memiliki.. .
teruskanlah hdup dgn takdir yg dtentukan,pasrah ats segalanyea kranea stiap pkarea ade hikmah.. .

No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya