promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

11 November 2011

andaiitutakdirNya

bila waktu itu berhenti
seluruh hidupku akan terhenti
namun andai aku mula berhenti
waktu itu tidak menanti
ku mencari suatu erti
erti yang sukar ku fahami
ku mencari diri ini
yang semakin hilang dalam diri
siapa yang menyapa
siapa yang di sapa
kenapa dia ada dalam lena
namun pergi dalam jaga
perit hati menanggung
berat beban di pikul
dia ada dalam tiada
dia hilang dalam terang
sedang aku mencari
dia muncul ketika ku asa
memberi secebis cahaya
dalam indah cerita
namun kini kau pergi lagi
kau pergi jauh dri hati aku ini
tergamak kau 
membiarkan hati ini sepi dan menati kau.. .
disaat kau menyakiti aku
hanya disebabkan alam maya ini
aku seakan gilea kau tahu
aku gilea mengenankan kau!!
kau!! yang aku sayang 
salah sangat kah aku 
hanya keranan alam maya ini kau buang aku??
tahniah la atas kelakuan kau itu.. .
sejauh mana kau pergi 
dan cuba menyakiti aku
aku nak kau tahu
sekali perasaan aku untuk kau 
selamanya tetap kau 
yang memiliki sayang ku ini
akan aku simpan rasa ini.. .
setiap hari2 yang berlalu
walaupun kau menemui pengganti aku
aku nak kau tahu aku setia menuggu kau
insan terakhir yang aku sayang
xkan pernah wujud rasea kesal dan jemu
hanya untuk aku menuggu kasih kau
tak pernah sedalam ini rsea hati 
yang pernah ade dlam dri aku
semua ini terjdi bilea aku mengenali kau
kasih yang ade ini 
memang seiklas kasih aku terhadap keluargaku
namun segalanya akan aku terima
walaupun sepahit hempedu seandainya 
suatu hari detik dan saatnya
telah ternyata kau bukan untuk aku.. .
saat itu perlulah seluruh jasad aku menrima kenyataan 
yang kau hanya sebagai satu insan yang hanya singgah 
dalam hati aku untuk memberi sedikit sinar dihati 
walaupun hanya sekejap.. .






11/11/11~@at 11.11a.m harapan cik hunny untuk mr.TiGger



No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya