promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

14 September 2011

ketika iTu dan keTika iNi

cLocK by gOOgLe


Saat kitea menyayangi seseorang, kita ingin memilikinya untuk keegoaan sendiri.. .Saat kitea menyayangi seseorng juga, kita ingin sekali  membuatnya bahagia dan bukan untuk diri kita sendiri.. Saat kitea mencintai seseorng ,kitea akan melakukan apa pun walaupun terpaksa mengabaikan yg lain sehinggakan ade yg terasea.. .
Kini telah tiada lagi saat seprt itu, kerana org yg kita syg telah pergi meninggalkan kitea seorng diri.. .Dlm bercintea xkan adea yg tdk mnitiskann air mta,Kerana cinta yg tulus tanpa sebarng sandiwara mmpu mmbuatkan seorng insan itu mnangis kesedihan
Tidak kira perkara itu sengaja atau dirancang,sejauh mna pun penah kitea lari Titisan air mta tetap muncul dlm hubungan cintea.. .Cinta yg sering dihiasi air mata adalah cinta yg bnyak dugaan,Mungkin semua itu mmbuatkan mnusia kenal hati budisatu sma lain,
Namun setelah pelbagai yg telah berlaku dn terus terjadi masih ade juga hati Insan yg tidak mmpu untuk mmahami.. .Oleh itu jangan lah kitea insane yg kecewa terus menagis dan mengahrap pada yg sering mmbuatkan hati kita menangis terus.. .Air mata adalah mlambangkan rsea yg xterungkap dan tdk ade gmbran rasea mlainkan seorg itu mmahami kitea.. .
Tp tdk mngapea klau hati terus mndesak untuk mencintainya lagi wlaupon plbgai perkra yg dye lkukan,truskanlah rsea itu selagi rsea itu tdk mlebihi kasih kitea kepadaNya.. .biarlah takdir yg menetukan segalanya dlam hdup,dlu kini atau akn dtg segala rsea ini tetap akn trus disimpan untuknya yg pernah disayangi.. .sekali mencintai tdk mmpu untuk mmbenci wlaupun seperit mna rsea yg diterima.. .
Hanya ungkapan terima kasih atas sayang,masa dan segala yg yg penah diberikan biarlah takdir menetukan kitea.. .

~~cOretan HunNy utk tiGgEr~~

No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya