promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

02 April 2011

cerite air mata



Ada 2 titis air mata,
yg mengalir di sebuah sungai.
Satu titis air mata tu
menyapa air mata yg satu
lagi dan berkatea,” Sayea air mata seorang
gadis yang mencintai

......seorang lelaki tetapi telah
kehilangannya, dan bertanyea "Siapa kamu
pula?”. 

Jawab titis air mata kedua tu,
” Saya air mata seorang lelaki yang
menyesal membiarkan

seorang gadis yang
mencintai saya berlalu
begitu sahaja. ”


katea air matea yg kedua td
"kamu tahu kamu tidak pandai lalu ditipu,

tapi setelah tahu di tipu kamu tetap mengasihi,
kamu tahu kamu x mampu memewahkan dirinye,
tapi,cinta kamu untuknye yg paling VIP.
kamu membiarkan dia pergi seperti mahunya,
tapi kamu menghancurkan diri sendiri
kerana kepergiannya..

kerana apa kamu biarkan sdemikian terjadi

 sdangkan kamu tak snggup sedemkian berlaku?? 

katea air matea yg pertama 
"aku hanya mahu dia faham yg aku inginkan die selalu bahgia..
kerana cinta xbermaksud memiliki... 
tapi cinta adalah satu perasaan suci yg di kongsi bersama.."


setiap saat aku selalu berharap agar kau tidak meninggalkan aku

No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya