promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

24 January 2012

seringkali tersungkur mengajar kita.. .

Seringkali keraguan menyebabkan kita tersungkur sedangkan pada mulanya kita begitu yakin dengan jalan yang kita pilih.. Langkah kita tiba menjadi lemah, semangat menurun lantaran kabus keraguan mula menutupi awan pemikiran kita sehingga matlamat kita yang tadinya jelas, sekarang mula kabur dan kita mula kehilangan kata kata~ ..
knape smua ini sering dtg menghantui setiap detik hidup?? kenapea setiap kali kitea hendak cuba untuk terus menikmati kegembiraan dan kesenagan sering dtg perkara ini??  munkin sudah tertulis jauh di ats kish hidup aku seorng insan yg sering menerima kesakitan tanpa pernah henti.. .mungkin inilah i aku dalam hidup, yg mmbuatkan aku jadi merasea pahit,manis dan segala.. .
tapi dgn kehadiran semua kisah seakan ini menjadikan hidup aku makin bercorak dan berwarna.. .walaupun saat tersungkur sering menghantui aku,tapi itulah yg mematangkan hati serta dri aku.. .seperit manea pon hidup yang kita lalui sekuat itulah sebenarnyea dri kitea sebahagi insan yg sering tersungkur.. .


2 comments:

  1. kura2 pnye al kisah xdop ke?ha3

    ReplyDelete
  2. hah ko si kelip2.. .kure2 dah terllu famous la.. .xpe nnt ak buat kan ctea tntng kelip2 yg xprnah famous tu ok.. .hahahah

    ReplyDelete

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya