promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

27 November 2011

aku ingin menjadi supaya kau____


aku ingin menjadi detik
yg berjalan bersamaMu
yang berdetak dengan nadiMu
aku mahu menjadi detik
yg terus berlari dalam waktuMu
ak ingin menjadi angin malam
yg suaranya menemani malam-malamMu
ak ingin menjadi detik
yg tidak pernah mati menyintaiMu

aku ingin menjadi puisi disaat kau ad disampingku
namun kau tiada
utk menemani aku meneruskan coretan hati
utk kuciptakan puisi semua yg tak beerti bagiMu
kerana sebenarnyea KAUlah inspirasi.. .
kau tak pernah tahu dan ambil tahu hatiKu... . :(

No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya