promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

21 October 2011

harapan kepadaNya


Ya Allah, 
sesungguhnya banyak yang aku harapkan dalam hidup ini, 
banyak yang aku citakan dalam hidup ini..
aku mohon pada-Mu; Ya Allah, 
janganlah Engkau lalaikan aku dengan segala kenikmatan dunia
janganlah Engkau jadikan kenikmatan dunia ini sebagai istidraj bagi diriku, 
Engkau jadikanlah segala yang aku harapkan didunia ini ; 
ilmu yg bermanfaat,usia yang berkat, dan cinta insan yang beriman 
sebagai kekuatan bagiku bertatih menuju redha-Mu, 
menuju syurgaMu.. .
sesungguhnya Engkau Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui....

~amin~

No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya