promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

27 October 2011

coretan 4 (aku melangkah)



Dunia seakan gelap
Matahari seakan terbit dari barat
Langkahku terasa berat
Menyusuri malam yang pekat

Aku melangkah dengan hati tersayat
Kerna cinta tak ku dapat
Aku melangkah dengan air mata 
Kerna sakit yang ku rasa

Cinta yang tak terukir tingginya
Sakit yang tak terukur dalamnya
Biar aku yang rasakan cinta ini
Biar aku yang rasakan sakit ini

Ku cuba telusuri malam gelap
Tuk temukan secercah harap
Dirimu yang telah sakitiku
Selamanya kan tetap begitu

~coretan hunny~

No comments:

Post a Comment

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya