promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

25 February 2011

ngok-ngek yg meMERIAHkan class .


mereke2 yg selalu buatkan clsa jd meriah.. .
korng mmg best,, ,dah ampir 4 sem ktea smua.. .
pape pon ney description yg aku nak ckap tentang korng2.. .
(if ade yg xknea sorry ea)



FARID@faridah,,.,=)
um dyea ney klu pkarea yg butakan aku ingat dyea
adalah BONTOT.. .hahahah
aku pon hairan ape la yg dyea sukea sngat dgn BONTOT,, ,
tp dyea neyh kdg2 bdak2 ade gelar dyea jambu.. .huhuh
xpea skrgnyea ade jambu gak lam clas.. .
farid.. .~peace
1 g dyea neyh sukea sngat dgn BONTOT sinchan



RAFFIZ
dyea ney asal ganu,, ,bndea yg buatkan aku ingat dyea bilea
dyea sllu buat ayat touchng yg
bukan touchng.. .satu g sbb en.azim ske pnggil dyea gg besi dlu,tp skrg gg dyea dah cantikk
dlam clas dyea sllu dgn acap dah mcm 'couple'
merpati x sejoli
hahahah.. .xcayea tngok gambar neyh.. .(raffiz just 4 fun)


FARHAN@MAT
neyh farhan yg ntah la aku pon xtau nak descrip camnea.. .
dlu dyea sukea kacau nad,ktenyea nad mcm cikgu dyea dulu.. .
hahahah.. .(farhan jangan seret kpalea dekat jalan k)huhuhu
org klantan dyea neyh,,skrg dyea dgn iqram jd bsnssman 
"bsnss NASI LEMAK"
truskan ok,, ,



AZIM@TOK
ha ney sorng bdak clas asal labis jhor,dyea neyh mmg susah nak jmpea lam clas 
bndea yg buat aku ingat dyea bilea dye neyh xpnah berpisah dgn beg yg
dyea galas,ntah ape lah ade lam beg dyea 2..azim2 berubah la ko,dtg la clsa sllu jgn 
monteng aje.. .(bwak2 la tinggalkan beg jgn asyik mnggals jea)




ACAP@ASYRAF
ha ney la acap yg aku ckap 'scandal" dgn rffiz td.. ,
acap yg montel n comel.. .bndea yg buat aku ingat dyea bilea dyea nak sebut pkataan yg ade
huruf R.. .bilea bdak lain dngar mmg abis la dyea kene ketawea,, ,
xpea acap 2 la yg buatkan kteorg semua ingatkan ko.. .
tugas dyea time bc adelah jd kerani en.azim.. .


IQRAM@TABLA
neyh ha,, ,psangan farhan bilea mnjual nasi lemak.. .
nsib mkea xmcm nsi lemak,tp mcm tok wan.. .heheh
asal org phang,bndea yg btkan aku ingat dyea blea mukea dyea mulea jd mcm "ulat bulu'
xbleyh blah,sllunyea mnjdi bilea dyea bckap dgn datin@tiqa..
ce tengok gambar  2 ha ade la mukea gedik dyea.. 
dyea neyh bilea x brckap xpea tp bilea dyea dah mulea bckap mak aih smua knea,
dyea neyh xpnah nak ikot sahsiah rupe dri sllu jea knea tegor
dgn cik huda(bilea nak kemas2 iqram??) mkea ade rupea.. .



SANI@HUSAINI
sani dyea neyh org klantan gak.mjorti lam clas org pntai tmur,, ,dyea neyh kdg2 mcm ckgu yg sukea bersyarah,, ,nsihat org mmg kjea dyea.. .kdg2 aku pon penat mndgar.. .xpea dngar jea nsihat kwan2.. .
bndea yg aku btkan aku ingat blea dyea dlam clas en haiqal jea sukea sngat dyea dduk blkang,, ,
ape lah yg ade kat blakang aku pon xtau stu g bilea dyea sllu dgn cuda,mcm akak n adik lak.. .




NAZMI
ni nazmi yg pendek,dyea neyh org kedah,ckap bnyak gak,tp dyea neyh aku rsea mmg xleyh
nak bwak gurau la kdg2.. .heheheh(btol x nazmi))
dyea neyh blom ade g bndea yg btkan aku ingat dyea,, ,
tp aku ingat bilea dyea pkai belt terbalik..(tp dyea ckp fsyen nak cover la 2)




ALIF@ALIFAH
hahahha.. .alip yg knonnyea nak ade nur.. .
dyea neyh nmpak jea dyam tp bilea ckap nak ckap pndai jea.. .tone dyea ckap smea jea xdea
tone tinggi or rendah.. .xtau bilea dyea mrah n blea dyea ok.. .
bndea yg bt aku ingat dyea bilea dyea sllu knea mrah dgn iema.. .(pdan mkea alip)
pastu dyea neyh sukea mlayan klu org nak mrapu.. .alip(bale-bale dah xnak okeyh)
~peace




MO
ney sorng g yg susah nak jmpea lam cls.. .
mukea mlas dtg clas.. .tp skrg dyea dah insaf dah.. .(bgus mo)
bndea yg buat aku ingat dyea bilea dri mlut dyea sllu kuar pkataan TAHI
mo2 tahi.. .hahahaha.. .dyea ney kdg2 sukea prasaan dyea hot gak,, ,nak ngorat awek jea kjea.. .
mo~peace



hurm ney smua sbhagian jea ngok ngek yg selalu buat clas meriah,, ,ade lg yg lain
tp xdea ar gambar dyeaorg.. .xpea pape pon K.A.W.A.N korng smua best 
.. .

WE HAVE BEEN
 FRIEND TOGETHER
IN SUNSHINE
AND IN SHADE

2 comments:

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya