promote sikit

Pages

selamat datang ke BlOg ~andai itu takdirNya~ tq k

c.o.n.s.u.l.t.a.n.t

24 February 2011

FRENS.. .

kwan.. .
mcm2 yg aku knal.. .
smkin lmea smkin bnyak ragam.. .
tp kawan la yg mmbuatkan aku senyum,menangis dan mcm2 lagi.. .


ni mmbe2 aku lam clas




i)mira.. .
sukea sngat senyum.. .
ntah ape la yg dyea sukea kan sngat,, ,
tp dyea ney sensitif,ingat g blea acap tggi suare mnangis dyea.. .hehheheh
myra2..


 ii) fahimah.. .budak pompuan yg tinggi.mte dyea bulat..huhuhuhu
dyea neyh kdg2 xtntu gak angin,,(eheheheheh)
tp ko tetap kwan aku,kteorg ade gak trasea hati tp 2 la
adat blea bkawan,nak trima or x jea.. .kan3??


iii)afiqah@apiey
dyea  ney pon smea gak mcm iema,angin xmnntu gak,,
tp ok best kwan.. .skrgnyea ade gak yg btkan mood brubah.. .
hahahahah.. .tp bilea kjea sape xbuat mmg knea fire ar kan dgn dyea neyhh..(apy peace)
=)
iv) tiqa@ datin..
ha ney pon sme gak angin dyea mngejut dtg.. .
hahahah.. .sonok kwan bub kdg2 bleyh d ajak bt kjea gilea,, ,
tp aku tertnyea knape ea bdak2 pnggil dyea datin??
=).. .
v) cuda@ kak syuk
cuda??bilea sebut jea msti tbyang prngai gelabah dyea.. .
heheheheh
dyea ney d kirea senior la dlam clas aku.. .
best kwan dgn dyea,kdg2 bleyh mnshatkan if ade yg xknea tp kdg2 dyea pon trur serta 
gilea bsamea.. .=)


um ala.. .sorng g mmbe clas aku xdea gambar lak dyea neyh.. .
tp yg sorng neyh klu xknal msti org ktea dyea pndiam..
tp dyea neyh bilea dgn cuda ha mmg bsing ar blik.. .
nma dyea nadirah@nad


kwan2 tenks tau sbb kwan dgn aku,, ,
sorry if korng smua ade trasea dgn aku.. .
aku pon kdg2 emosi lbeyh.. hehheheeh


anyway F.R.I.E.N.D are always needed in this world
"have frens not for the sake of receiving,
but of giving"

2 comments:

  1. kenape aku xde dlm entry nie ??
    hwaaaaaaaa:(

    ReplyDelete
  2. HEHEHEH.. .mmg la tp ko tetap mmbe aku.. .xdea kat sni tp ade kat hati..huhuhu

    ReplyDelete

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry cik hUnny ! Like Kalau Suka n komen lah kalau ade yang nak katea ! ♥

segale yg tercatat adalah coretan andaiItutakdirNya